dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Thursday, December 1, 2011

si intan payung




rindunye pada haris.
padahal haris tengah tido kat sebelah ni. motip?
hee hee

hehe.
rindu nak dengar bunyi2an dari haris yang macam2 versi. asyik buat kitorang sekuarga gelak jekk.
kejap bunyiikk "aaaakk!!!" kejap bunyi "haiiiii~~" mcm bunyi ngeluh, kejap bunyi "ah ah" comel comel main sendiri... kejap bunyi "ngiaaaaa ngiaaaa ngiaaaaa" bunyi nanges kejap2 bunyi "haaaaaaaihhhhhhhhhh" macam tengah bosan sangat ...waa rindunyeee


hari tu kuar jap dengan kuku, balik tu kuku gitau ma yang sepanjang kitorang keluar, bual bicara aku hanyalah pasal haris haris haris..
hehehe yeekeee ;p kekekeke aku dah jadik mak2 yang bile kuar asik tingat2 anak kat rumah ke ek. hew hew.
konfem ah nanti masuk opis aku sedih tingat2 kat haris. tapi masa tu xmo ah cite kat blog ;p


mulut haris feveret nek ma. nek ma suke main.
nek ma panggil mulut haris mulut burung.

embah (mak kuku) panggil mulut haris mulut manok. (camni ke eja? manok = burung kot)



kalau agah2 main ngan haris, macam2 versi mulut haris buat termasuk yang ini hihihi.
tapi kalau x agah pun sama gak. tengah tido pun bole buat gaya mulut tengah isap2 laa, mulut huruf 'o' laa...senyum tiba2 la, muke cebik nak nanges laa (padahal tengah tido tu)... aaa rindunyeeee



masa ni tengah nak snap gambar haris. tetibe haris pegi nguap lak, x sempat2 aku nak tutup mulut dia, laju sangat. jangan salahkan mama yeee



note : apa mama nii upload gamba sayaaa macam nii

tongue


4 comments on "si intan payung"

Cik Seni on December 1, 2011 at 7:41 AM said...

comelnya mulut haris.. :)

alaaa...bila nak jumpa haris ni...dd, cepatla balik putrajaya...heee. ;p~

dd dudu on December 1, 2011 at 10:59 AM said...

{cik seni}

2 minggu lg aku balik yee heheehhee

Zana Adieyza on December 2, 2011 at 10:34 AM said...

trademark haris adalah mulut manok/mulut muncung!! comel jer..

dd dudu on December 2, 2011 at 11:27 AM said...

{zana}

zana tau manok tu apa? ;o

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez