dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, December 20, 2011

kerinduan




Kerinduan~~
tak akan menghilang~~
kan selalu ku rasa~~


uhuk2. berlegar2 lagu sheila majid ni dalam otak aku.

hari2 aku melekat dengan haris. bile dah berjauhan ni, asik teringat2 pulak. ahh stereotaip nyee akuuu (macam entry ibu2 yang lain masa hari pertama bekerja ;P)

muke haris, aksi haris, bunyi2 haris, suara haris, asik berlegar2 di anak mata ku ini.



tangan kecil haris pun aku rindu.. ahuk ahuk



rindu nak mandikan haris. nak simpan rekod haris xpernah nanges sepanjang mama mandikan dia. haris suka mandi.

lepas tu bile niarapkan dia tuk pakai bedak, haris suka tendang2 kaki ke belakang, tangan dah nak jalan ke depan, macam dah nak mula mengesot. kepala angkat2.

ma kata awal sangat haris ni dah buat macam ni, risau dada dan perut die x kuat lagi,umur baru 1 bulan lebih kan, so kitorang angkat. tapi malam tadi haris dah berjaya dah 1 langkah, kekekekeke




rindu nak tengok muke haris tidoooo

cium pipi, wangiiiiiiiii



rindu nak agah2 haris pastu die macam bercakap dengan kite, so layankan je die borak





rindu dengan gaya tido haris walaupun macam x senonoh siket. berkali2 mama dan papa betulkan posisi die mesti die kembali pada posisi x cantek gak. ahuk


tido tegak macam mana pun, bila kitorang sedar mesti haris dah terkeluar dari tilam. kalau bukan kaki yang keluar, muka yang keluar. sabar je lah T_T
mama x ajar haris tido macam ni yee



tengoklahh sampai tercabut2 sarung tangan dia. lawa sangatlah tu tido macam tu sayang ;P

kadang2 sarung kaki pun tercabut.



tido sampai terangkat2 siku. ni mama capture sebelum gi keje pagi tadi. alahai anak, tido laa elok siket ;P


banyak lagi rupe haris tido. hehehe klu upload sume takut haris marah ;P




rindu nak tengok muke redha/rela haris.

"ape je lahh orang ni buat kat aku" *redha redha


rinduuuu rinduuu



feveret port haris atas riba papa dia. memang dia akan layan perasaan ah kalau duk kat riba papa die. besar kottt riba tu, hehee *kaki kuku panjang




sekarang haris dalam jagaan nek ma. nek ma yang sayang sangat kat haris. kadang2 kitorang berebut nak pegang/dukung haris ;p hiikkk hikkk



balik dari keje ni mesti berebut dengan kuku lak siapa nak gomol haris dulu. (haris mesti buat muka redha redha) hehe



rindu nak dakappppp harisssss uwaaaaaaaaaaaaa

percume muke ja dan adam ;p


haris
haris
haris
haris
haris
haris
haris
haris
haris
haris


wuwuwuwuwu




note : tadi staf yang tumpang partition aku tanye ata "betul ke dd tu garang?".. tu laa korang, tipu dia lagi. dia dah nampak aku depan2 mesti x percaya punye lahh ;P hahaha



7 comments on "kerinduan"

Cik Seni on December 20, 2011 at 2:12 PM said...

rindu kat haris jugak sebab tak pernah jumpa lagi... :)

dd garang? sangat pelik kalo dd ni garang...hehe..

Queen on December 20, 2011 at 2:29 PM said...

haha...ni benda biasa buat ibuyng baru naikkeje..

nnti tgk die dah pandai meniarap..pandai gelak lebey2.. pandai mengamuk..

laaaggi rindu.. =)

tapi rindu tu kan... perit kan...tapi akan jadi maniiiisss bila dapat jumpe.. hilang penat bekerja sehaian kan.. =)

Ciare Baha on December 20, 2011 at 3:00 PM said...

Masa harus wat muncung2 mmg rupe kooo. hehe. tp masa wat muke rela mcm muke nek ma. KIHKIH :D

Adehh...rindu jugakkk kt Haris....sblm ni jumpa byk tidoo jek hiks

BrightEye on December 20, 2011 at 4:44 PM said...

tomei haris kemetot...

qasehqaleef on December 21, 2011 at 9:14 AM said...

bile mama haris nak bawak haris balik kuantan jumpa tok nyang ngan tok2 kat kuantan?

fami on December 21, 2011 at 9:48 AM said...

mmg rindu yg xsudah..nsb baik keje blk awl..bgslh dd ct 2 buln jek

dd dudu on December 21, 2011 at 1:53 PM said...

{cik seni}

xsaba nak jumpe acik seni, kekeke

hehe dorg tipu budak baru tu kate aku garang, keke

{queen}
sangat manissssssssss ^^


{ciare}
keke haris mmg kuat tido


{be}
ye auntie be ;)

{mokcik ayu}
bile yeeee ;p xde perancangan terdekat lg hehe


{fami}
hehehe amik 2 bulan je, kite kontrak lg ar, so dinasihatkan x amik cuti bebanyak ;)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez