dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, August 21, 2017

Di satu malam

0 comments
Perbualan dudu n kuku di Kampung Olak Lempit 

Di satu malam... 
dudu tgh nak solat Isyak, tiba2 terdengar bunyik Tik tok tik tok *bunyi kuat 
Dudu terkejut tahap terus lompat atas katil sambil tanya "bunyi apa tu bunyi apa tu 😭".. 
kuku dengan selamba jawab 

Kuku : "tu bunyi cicak la" 
Dudu : "kenapa macam tu bunyi dia :'O" 
Kuku : "dia tengah hantukkan kepala dia ke kotak" 
Dudu : "kenapa mesti dia hantukkan kepala ke kotak :'O" 
Kuku : "habis tu takkan nak hantuk ke dinding kot"

 😭 

tak lama kemudian.. 

Kuku : "kalau program burung hantu biasanya tinggalkan peserta kat hutan kan" 
Dudu : "ha'a" 

Kuku : "kalau awak kita rasa tinggalkan awak kat dapur je pun mesti awak dah takut" 


Kuangasam haha
 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez