dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 13, 2011

ok aku merepek



kalau tengok drama2 kat tv kan, aku slalu perhati babak2 yang dilakonkan selalu macam lancar je.. takkan xde ralat siket kot macam kite di babak realiti. perasan x? motip aku merepek? ;P

1) babak bukak tv.

dalam lakonan kan, bukak jek tv terus papar berita atau apa2 laah yang watak tu perlu nampak. smooth je. contohnyee, bukak tv terus dengar berita kemalangan kawan dia.
padahal di alam realiti kite ni, masa nak bukak tv aku duk tercarik2 remote letak kat mana, ataupun nak tekan channel 103, tersalah tekan 130... bole?

hee hee

2) babak isi minyak

dalam lakonan, sampai stesen minyak, borak2 ngn pasangan kat sebelah, pastu turun terussssss gi bayar kat kaunter.
padahal di alam realiti, selepas keluar kereta tu, tengok dulu okayyy kat tiang apa nombor pam. betul x korang, betul x?? even kalau dah jalan ke kaunter, mesti toleh balik ke tiang belakang nak tgk apa number pam ;P elllehhh betul kann ;P

apa masalah aku ni ;n

3) babak makan

dalam lakonan, alahai sedapnyee satu keluarga tu makan sambil borak2.
padahal di alam realiti ni, kalau org cam aku ni makan ada la adegan tergigit cili padi pastu kepedasan ;P kui kui

4) babak amik lauk

rilek jek kann diorang amik lauk.
aku ni kat alam realiti nak amik ayam, duk pilih2 nak ayam yang ada isi. kalau cedok tomyam, pilih2 nak udang. hik2
hee hee


5) babak bukak kunci kereta

xde plak nampak dalam lakonan diorang cari kunci kereta sampai tertonggeng2 handbag ;P


6) babak bukak kunci rumah

senangnye dalam lakonan diorang bukak gate. xde pulak nampak macam susah nak bukak mangga atau kunci ketat. heeheee


eh dah laa apa aku melalut ni. tengah tunggu haris bangun ni. busan pulak, nak main dengan harissssssss

hehe seluar rock mekanik2 gitu. sekali stokin pink. heeeheee sian harissss jadi mangsa fesyen mamaaaaa



2 comments on "ok aku merepek"

ameris on December 13, 2011 at 11:37 AM said...

hehehe... comel sgt hariss pakai stokin pink dgn suar rock mekanik

dd dudu on December 13, 2011 at 12:20 PM said...

{kak ameris}

hehehe comel kee, seb baikk baby kann, klu org besar wat camtuu? ;p

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez