dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Wednesday, December 28, 2011

ngantuk giler



Ya Allah, ngantuknyeee...
mata ni macam ada gam..
xmolaa macam ni..

ada keje nak kena buat ni.. huhu
byk kali x sedar dah terlelap ni depan pc..
aduhhh mampus aku esokk, kene tunjuk progress kat bos

malam tadi memang berjaga sebab haris xmo tido, nak main.. comelnye..
bila haris dah berjaya ditidurkan,
tepuk2 haris, tetibe perasan bau mashamm.. laa yak yak rupenye..
tukar pampers die, die berjaga la balik.. kene layan jap n tidokan balik
bila dia dah tidur, kite busy mengepam pulak..

ahuk ahuk


cik mengantuk~~ tolonglah pergi. saya x nak kena marah dengan bos esok. saya sekarang mana ada balik lewat dah, memang balik awal semenjak ada anak ni. huhu


ngantuk2 pun, maintain rindu kat Haris, hehe.

muke mamai haris nak tido



toingg~~ da tidowww

aduhhh berserah diri je lah untuk esok.. tunggu je la eyy aku buat entry sedih2 esok lepas kene marah.. xpernah lagi kena marah sepanjang hidup berkerjaya ni.. esok pecah rekod kot




4 comments on "ngantuk giler"

ameris on December 28, 2011 at 4:04 PM said...

dd; bila dh jd mama ni tido pn x cukup kdg2. akak pn kdg2 tido kt opis je. dapat 40min ok laaa.
mana leh buat keje kalu ngantuk.

nnt byk plak buat silap. eehh akak dh 22 wks. mcm cpt je masa nie.

so comel muka hariss ngantuk nk tido.

Queen on December 29, 2011 at 2:56 PM said...

welcome to zombie world..hahah.. sufiyyah memang terus tido..taappiiii...jangan la berangan nak tinggalkan die..walaupun cuma utk gosok gigi...dia kaan menangis mcm kene dera..huhu..mulut tu kene pasang kat tangki oksigen..

aloo..haris comel la.. =p

Mama Gee on December 29, 2011 at 4:15 PM said...

mmg kena byk bekorban waktu tidoo kalau dh berbaby ni...

dd dudu on December 30, 2011 at 8:09 AM said...

{kak ameris}

hehe dd slalu xsedar bile tertidur, masa bekerja lak tu. haishhh

wahh 22 weeks da kak, xlama lg daa ;)

{queen}
haha zombie sangat. skg dd kalu terjaga cam hantu cina terjaga jeee, tegak semacam sebab tekejut dgr anak "ekk ekkk" atau terjaga sebab rasa macam dah tido lama xdgr alarm dan xpam.


{mama gee}
emmm ;)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez