dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Thursday, December 1, 2011

bila haris nak susu....




bila haris nak susu..

beginilahh mulut haris...

alolololo lapar ye sayang~

kalau agah2 apa2 kat mulut die, nanti die kedepan2 nak capai ;D
bile dah berjaya hisap tu, haris akan buat gaya kelam kabut nak minum takut orang lain amikkkk

kui... kui... kui..



setiap kali berjaya minum, haris akan genggam jari jemarinyaa, macam 2 gamba kat atas ni.

hihi sebijik cam himawari dalam komik sincan..



8 comments on "bila haris nak susu...."

BrightEye on December 1, 2011 at 2:29 PM said...

alalala..comelnyee haris kemetot ni.. geram tgk dia..

Mr n Mrs Zaidi on December 1, 2011 at 3:06 PM said...

alahai comelnya si haris nie... geram jer..tu la mak dia mesti suka tgk citer sincan nie..hihihihi.. kiss baby haris for me sis...hihi..muahh33..

rosealley on December 1, 2011 at 3:38 PM said...

geramnyaaaaa aku tengok mulut si haris neeeh

Ezzan Yusop on December 1, 2011 at 4:05 PM said...

rasa nak cium2 mulut haris tu.....
cepatlah balik putrajaya. wanna go and visit haris. ;)


dd, tetiba teringat dd suka buat mulut itik... :p

dd dudu on December 1, 2011 at 9:50 PM said...

{be}
haha haris kemetot ;p

{mr n mrs zaidi}
mmuah muuahhh

hehe suke baca komik sincan arr
tp harap2 haris x ikut pangai sincan ;p

{roseally}
hehe nanti aku amik telekung dr ko aku tunjuk haris wat mulut camtu ey ;)

{ezzan}
rindunye kat makcik ezan!!!


eh ehhhh ape kaitan ngn mulut itik dd hahhhhhh ;p

bini edy on December 2, 2011 at 9:48 AM said...

motip samakan ngan himawari gak???

Zana Adieyza on December 2, 2011 at 10:32 AM said...

mulut haris tu mmg mengancam habis!! geram auntie zana tgk tau!

dd dudu on December 2, 2011 at 11:28 AM said...

{bini edy}

hehe dalam komik slalu nampak himawari wat tgn genggam kat dada camtu, keke

{zana}
hehe mulut haris slalu jadi mangsa kiss mama dia

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez