dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 28, 2011

sang doo



sejak dari cuti berpantang hari tu, aku isi masa aku dengan layan cite korea dalam laptop terutamanya sewaktu mengepam susu. so x de lah boring sangat ngepam hee hee ralit tengok cerita, alih2 dah penuh botol. hehe

sekarang pun kat rumah masa ngepam aku layan korea gak, dan sekarang aku tengah layan cerita Sang Doo Let's go to school. bess cite ni. alaa cite lama, rata2 aku rasa ramai dah tengok kann.


kesian sang doo :(
Sang Doo :(

Sang Doo :(


tapi bila dah episod hujung2 ni banyak pulak part sedih.
agak huduh menanges sok sek sok sek sambil mengepam... hik2



0 comments on "sang doo"

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez