dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Friday, December 2, 2011

lepas hajat



motip mama saya tingin sangat nak tengok saya pakai baju ni??

hee hee


ok je kan. xde laa nampak macam baby girl kan. masih nampak rupe baby boy kan.

heeeeeeee heeeeeeee okayyyyyyyyy jeeeeeeeeewwwrrrr


8 comments on "lepas hajat"

Ezzan Yusop on December 2, 2011 at 12:59 PM said...

kiut miut suit muit....

dd dudu on December 2, 2011 at 1:14 PM said...

{ezzan yusop}

rindu kat auntie ezan gojes. hehe

ezan, kiut x kaki haris? hahaha

dd sukeeeeee

BrightEye on December 2, 2011 at 2:00 PM said...

tomei haris kemetot pakai baju bsr.. apa lah mama haris ni :P

Ezzan Yusop on December 2, 2011 at 4:00 PM said...

dah lah xnampak kaki tibe2 stokin pink je yg ada. comel. xsabar nak kiss haris.

cepat balik. kami merinduiiiimmuuuu...

(kami tu as in tangan, mata dan mulut i yg rindu haris hahaha)

dd dudu on December 2, 2011 at 5:21 PM said...

{be}

hahaaa haris relakan ajee ;p


{ezzan yusop}
waahhaaa saspen je siapa kami tuu, puk2

LIPISLADY on December 2, 2011 at 10:33 PM said...

Sallam, comeinya haris...

geram nak cubit pipi dia..

Mama Gee on December 3, 2011 at 12:07 PM said...

Tahniah dd...sori terlambat jengah sini....lama akak duk berkurung bawah tempurung...hik3

dd dudu on December 6, 2011 at 2:42 PM said...

{lipislady}

hehe cubit ar ;p


{kak gee}
thanx kak gee.

dd da jengah da blog baru akak ;)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez