dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 7, 2011

sok sek sok sek



Salam sumee ;)

tengah watpe ;) tengah lunch time nii, mesti gi makan kan, kekeke.

nak update blog nak upload banyak gambar haris tapi macam tahan2 je, entah nape, hahaha xde banyak masa kowttt.

so motip dalam byk2 gamba saya, gamba punggung saya yang mama perlu upload?
hee hee

tak lah, mama nak upload gambar seluar monkey sebenarnye hee hee comel hee hee thanx mokcik ciare.

pastu mama nak upload kaki haris, comel sangatlaahh, mama geram.

kih kih kih


korang tengok cerita Tentang Dhia x? semalam punye episod boleh pulak ala2 cerita seram kan. tiba2 Dhia mati, pastu hidup balik. lepas tuu boleh pulak ada part tunjuk hantu kat siling rumah. tahu x, part tu aku duk teringat2 sampai takut nak tido malam tadi crying kenapa laaa pegi siar part tuuu, menci betull ahuk2. last2 aku dengan haris malam tadi tidur bukak lampu, kekekeke. sebab malam tadi kuku x balik sini, sebab die basuh baju dekat umah putrajaya, hihi. kuku ulang alik tau gi keje dari gombak-putrajaya. tapi kadang2 bile nak basuh baju kuku balik putrajaya hee hee

tapi yang kelakarnye, bile kuku nak balik putrajaya masa salam2 mesti aku tetibe nanges. padahal dekat jeee pun. kui kui kui. pastu hari2 mesti aku mms gamba haris ke kuku especially selepas haris mandi. eh haris suke mandi tau. dia x nanges masa mandi, die suke sangat sambil tendang2 kaki die dalam air. tapi bile keluarkan dia dari tub, die akan "ekk ekkk" nak nanges, nak berenang lagi laa tewww, xpuas
hee  hee

aku dah habes berpantang uolsss... hujung2 pantang aku jadi emosional tauu sebab dah busan sangat dengan makanan sama yang aku duk makan hari2, pastu xleh makan tu xleh makan ni, tension gile lebih2 lagi kalau nampak orang lain makan sedap2, memang aku masuk bilek ah. tensionnnnnn!!!

sekarang aku dah makan sume2, tapi try2 dulu laa siket2 tengok perut haris ok x sebab die nyusu badan kan. tapi haris seems ok jeee, xpenah lagi nanges sebab kembung perut, InsyaAllah. Ya Allah, Kau berikanlah kesihatan yang baik pada anakku ini Ya Allah, amin.

aku sekarang layan Masterchef Malaysia. aku minat siapa eh? x de pulak. yang xminat ramai la, muahahaha. keji aku.tapi aku suke tengok cara felix masak, kool je. tapi sekarang aku slalu layan ulangan die pukul 12 tengahari mesti aku tertidur, bole? gile ngantuk. sebab haris sekarang suke jaga tengah2 malam untuk bermain. kadang2 pulul 2 pagi, 3 pagi, 4 pagi dia bangun. sambil buat2 bunyi mulut. menggoda betul.

pastu nanti bile dah nak tidur, aku akan dodoikan lah dia sambil aku layan cite korea kat laptop. hehehe. hari2 aku layan korea uolss, masa ngepam pun layan korea. sekarang aku tengah layan satu cerita tu. bes. agak berat sebenarnye sbb banyak sentuh hal investment, bisnes, korporat. tapi aku suke cerita tu sebab dia ada 1 hero, 1 heroin je. x tipikal ada orang ketiga cam cite lain. dugaan cerita tu cume pasal hero tu mengejar kejayaan sampai heroin die x tahan.pastu break. tapi masing2 xde orang lain pun tau masa clash tu
winking masing2 masih setia. bila laki tu dalam kesusahan hujung2, perempuan tu masih ada, amik berat pasal dia happy sweetnyee happy

ok lah nanti aku update lagi ye. sori ehh kalau busan aku duk cakap pasal Haris jekkk ;P


5 comments on "sok sek sok sek"

ameris on December 7, 2011 at 1:52 PM said...

so sweet sgt punggung hariss yg tembamm..

AiniHalim on December 7, 2011 at 2:19 PM said...

tak bosan pun bila dd citer psl haris, lagipun blog baru dd ni kan citer psl haris kemetot..

cepat ye dd dh hbs pantang..mcm br je dpt baby..hehe

nas azahari on December 8, 2011 at 5:55 AM said...

salam..
diana, cerita kora tu tajuk apa..mcm best je..hahaha..bukan tny haris, tp tny korea..

Cik Seni on December 8, 2011 at 2:12 PM said...

sweetnya citer korea tu... :)

dd, cepatla balik putrajaya...nak tgk punggung haris...hik2.. =p~

dd dudu on December 13, 2011 at 12:21 PM said...

{kak ameris}
tembam? hahaha

{be}
wahhh makin semangat ar dd nak update pasal haris hewww

dd pun rasa masa cpt berlalu

{nas azahari}
haha kann
tajuk die midas.
tp cite tuh berat arrrr, x de la nak sajes sangat
hehe


{seni}
tahun dpn baru ko leh tgk punggung haris ;p

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez