dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Friday, December 2, 2011

oh abang danish durrani




hai kakak kakak mokcik mokcik.

nama saya Danish Durrani.
kenal siapa saya?
saya anak kepada abang dd dudu.

kira satu2nya anak buah makcu saya la.



umur saya 5 bulan da.
hari tu saya melawat adik haris di putrajaya.
makcu saya (dd dudu) macam nak pengsan tengok saya sebab saya membesar bagai juara.
kusss semangat.
tapi saya tetap comell.
pandai posing lak tu.

berat saya dah 8kg.
ok, makcu saya pengsan sekali lagi.
hee hee

saya x muat dah nak pakai baju baby.
saya kena pakai baju umur setahun ke atas.
kerlass kan saya.


kat bawah ni gambar saya dengan adik haris. makcu yang tangkap.

relakssslah dik haris. jangan takut. abang xkan apa2 kan adik. abang akan jaga adik ok?

hee hee


comel kan danish. hehe
oh makasih mokcik rossa untuk stokin kasut haris. hehe comel gileee



note : korang tengok cite tentang Dhiya x? jahat lah melly tu. tapi kelaka, sedih2 baca surat die kat mak die sekali die ckp die amik brg kemas mak die untuk buat belanja. hahahaha

ok bye



5 comments on "oh abang danish durrani"

BrightEye on December 2, 2011 at 8:18 AM said...

tembamnye danish ni.. sedap klau peluk ni..hehe

Zana Adieyza on December 2, 2011 at 10:30 AM said...

tembamnya danish!!! xpe, nnti bila dah besar, abg danish akn selalu jaga haris..

dd dudu on December 2, 2011 at 11:25 AM said...

{be}
mmg sedap pelukkk

angkat pun sedap, hehehehhe

{zana}
hee InsyaAlah

ameris on December 2, 2011 at 12:04 PM said...

huhuhu... skrg baru dapat buka blog yg seminggu kene removed.
nk jumpa hariss..nk jumpa harisss...

comei sgt2 baby dd.

dd dudu on December 2, 2011 at 1:11 PM said...

{kak ameris}

blog kene removed? nape nape what happened

haris kat gombak ni, akak jemputlaa dtg hihihi

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez