dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, January 3, 2012

hari pertama hantar anak ke taska





susu yang mencukupi dah dibekalkan..


motip xletak tarikh ngan masa?



beg keperluan haris pun dah diberi..



haris pun diam je, x menanges masa dihantar tadi..


tapi... kenapa..

hati ini rasa tak bes...

tak seronok..


tak tenang..

sedihnyee :(



7 comments on "hari pertama hantar anak ke taska"

nieza rawi on January 3, 2012 at 9:10 AM said...

lunch karang pegi la lwt..

♥S@R@♥ on January 3, 2012 at 9:11 AM said...

saya memahami perasaan itu..cewah..hehe

rasa cam nak balik rumah peluk bb je kan..
ini lah pengorbanan seorg ibu bekerjaya..sob..sob..

Ciare Baha on January 3, 2012 at 10:17 AM said...

kat taska mana dd?

dd dudu on January 3, 2012 at 11:01 AM said...

{kak nieza}

tapi masa lunch dd mengepam kak

xberani kaco waktu keje sangat :(


{sara}
nak peluk haris skg..
dan beritahu die "semuanya ok syg"

sob2

{ciare}
kat desa pinggiran putra.. alaa taman perumahan yg menghala ke picc/presint 5 umah aku
{ciare}

nieza rawi on January 3, 2012 at 2:40 PM said...

oo ok.. keeping pumping k dear.. takper2 sambil pump sambil tgk pic + video haris k.. then kul 5 terus cabut.. hihihiihihihihi..

dd dudu on January 3, 2012 at 3:09 PM said...

cane kak nieza tau sy sambil pam sambil tgk video anak, sob2

ke sumee mak2 macam ni eheeeee

nieza rawi on January 3, 2012 at 4:49 PM said...

sbb.. bila kita GEMBIRA + HEPI2 sambil pam.. horman susu kita akan meningkatkan.. dan kilang susu pun akan mengeluarkan hasil yg byk.. (ada term sctific tp kene buka buku.. mls... =p)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez