dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, January 3, 2012

hari pertama hantar anak ke taska





susu yang mencukupi dah dibekalkan..


motip xletak tarikh ngan masa?



beg keperluan haris pun dah diberi..



haris pun diam je, x menanges masa dihantar tadi..


tapi... kenapa..

hati ini rasa tak bes...

tak seronok..


tak tenang..

sedihnyee :(



7 comments on "hari pertama hantar anak ke taska"

nieza rawi on January 3, 2012 at 9:10 AM said...

lunch karang pegi la lwt..

Anonymous said...

saya memahami perasaan itu..cewah..hehe

rasa cam nak balik rumah peluk bb je kan..
ini lah pengorbanan seorg ibu bekerjaya..sob..sob..

Ciare Baha on January 3, 2012 at 10:17 AM said...

kat taska mana dd?

dd dudu on January 3, 2012 at 11:01 AM said...

{kak nieza}

tapi masa lunch dd mengepam kak

xberani kaco waktu keje sangat :(


{sara}
nak peluk haris skg..
dan beritahu die "semuanya ok syg"

sob2

{ciare}
kat desa pinggiran putra.. alaa taman perumahan yg menghala ke picc/presint 5 umah aku
{ciare}

nieza rawi on January 3, 2012 at 2:40 PM said...

oo ok.. keeping pumping k dear.. takper2 sambil pump sambil tgk pic + video haris k.. then kul 5 terus cabut.. hihihiihihihihi..

dd dudu on January 3, 2012 at 3:09 PM said...

cane kak nieza tau sy sambil pam sambil tgk video anak, sob2

ke sumee mak2 macam ni eheeeee

nieza rawi on January 3, 2012 at 4:49 PM said...

sbb.. bila kita GEMBIRA + HEPI2 sambil pam.. horman susu kita akan meningkatkan.. dan kilang susu pun akan mengeluarkan hasil yg byk.. (ada term sctific tp kene buka buku.. mls... =p)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez