dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, January 31, 2012

janganlaa merungut




kepada ibu2 yang breastfeed... janganlahh merungut kalau anda rasa anak tetibe minum susu banyak dikala production susu kita tengah menurun..

kerana..



apabila anak x sehat, dan minum susu dengan kuantiti yang sangat siket akibat xselera mungkin.. dan mungkin sbb kahak2 yg menganggu di tekak..


hati kite akan rasa berganda2 patah hati..


x terkata kesedihan itu...


aku juga seorang ibu yang pernah mengeluarkan ayat "alamak!! banyaknyee haris minum susu.. stok untuk hantar ke taska ada siket je ni.."

dan kini..

ku rindukann haris yang minum banyak susu :""(



sedihhhhhh

bagi 3oz pun x habessss :''''''(



nway, baru dapat MMS dari kuku. dengan caption..


"Mama sy tgh hepi, mama jgn rsau ye ;)"




sobssssssssssss


3 comments on "janganlaa merungut"

ja_on_seven on January 31, 2012 at 11:35 AM said...

jadi parent kene kuat!

chaiyok!

Queen on January 31, 2012 at 11:47 AM said...

yup.. agree...

takpe..haris tgh reverse cycle menyusu kot...

Sufiyyah pernah alami..minum 3 oz pun tak habes..skang tgk..4oz...4oz okeh?. semput nak pump.. tp pelik..duk semput2.. freezer tetap penuh..

rezeki anak tuhan dah susun.. kita cuma perlu berusaha jadi yg terbaik..

chaiyok dd chaiyok...

eh..ke haris hensem tu nak tumbuh gigi kot?..takkpun tgh nak diet..nak merangkak ke..meniarap ke.. =)

dd dudu on January 31, 2012 at 11:49 AM said...

{ja}

yokk!!

{queen}

nape nik.. klu nak meniarap?? maksudnyee?? akan minum susu kurang ke ek. ke maksudnye akan demam?

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez