dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, January 31, 2012

hatiku tertinggal di rumah..



anak..

suami.. *jangkit ngan haris kot..

semua pun x sehat..

semua pun ada kat rumah, ditemani oleh ma..

hanya tuhan yang tahu betapa berat hatinya aku nak pergi kerja hari ni..

tapi aku dah 2x EL dan 1x MIA... berderet..

kalau aku xdatang keje hari ni, aku akan menyusahkah staf bawah aku dan team mates aku..
wuuwuuuuuuuu :(

sebab tu aku gagahkan jugakkk datang ni. walaupun hati... %@#&*^&

datang keje dengan mata merah.. menanges macam hape jeee masa salam kuku pagi tadi.. lepas tu gelak sebab hingus dah jadi tali yang panjang kat baju kuku

arghh kenapaaaa aku perlu gi kerjaa aaaaaaaa!!!!




2 comments on "hatiku tertinggal di rumah.."

ameris on January 31, 2012 at 8:59 AM said...

dd; sama mcm akak la minggu lepas.
semua x sihat.
yg paling cian kt baby laaa. xleh tido sbb idung sumbat, muntah lagi. huhuhu. skrg pun akak still batuk.

bini edy on January 31, 2012 at 2:15 PM said...

buruknye ade hingus lekat2...wuuuu...

mmg sedih la anak sakit
rasa mcm bestnye kalau aku suri rumah x payah pikir2 nak cuti kan time anak sakit cmtu..

yg tua sakit tu takpe dd, bleh jaga diri sndiri hahahah

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez