dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Wednesday, January 18, 2012

salah faham



hari tu ada lah kakak yang terlibat dengan audit2 5s datang check2 kat tempat. namanya kak E. pastu dia nampak keychain2 yang aku gantung ni, pastu kak E pun mengeluarkan kameranya dan mengambil gambar sudut peribadi aku ni.



aku pun kembang kempis laa hidung kannn sebab ingat dia amik gambar untuk dijadikan contoh sudut peribadi yang kemas ;P *poyo

sekali rupa2nyaa..

"dd, ni contoh 5s yang x betul. sudut peribadi xboleh banyak2 macam ni"


lerrr contoh x baik rupanyaa hee hee penat je kembang kempis hidung hee hee keychain2 ni aku dapat dari rakan sekerja selama aku kerja 2 tahun kat sini. xgantung kat sini, xtau nak gantung kat mana lagi.

hehe

note : suke tengok partition orang lain yang gantung doorgift kawen aku dulu - kalendar kayu yang ada nama diana&khairi ;P yang lagi bes, ada yang rajin tukar haribulan ;) kalendar tu leh tukar2 haribulan setiap hari, oh kembang kempis hidungku lg ;P


3 comments on "salah faham"

rinakawandudu said...

aku dh lame tak hupdate kalendar ko tu..

Queen on January 18, 2012 at 10:37 AM said...

cantik sudut peribadi dd..kalau akak tu datang tgk nik punye,,..mesti pengsan..hahhaa

dd dudu on January 18, 2012 at 10:53 AM said...

{rinakawandudu}

semenjak ada iphone ke ;p *tetibe

{queen}
yekeee, haha meje kak nik meja org busy kottt hik2

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez