dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, February 13, 2012

you're everything to me




chomeylnyeeeee....

hik2 aci kann mama cakap anak sendiri comel hee hee


sekarang nak biarkan haris x berangkat pun xpe, die dah ada aktivit yg digemari iaitu meniarap..


siket2 pusing badan, siket2 pusing badan ;p bes sangat ke meniarap tu sayang ;P

alahai suke yee


lepas tu suke pusing 360darjah.. kelakaaa..

pastu comel je bile bangun pagi terus angkat kepala semasa meniarap. kui2.

pastu suke ngesot2, sampai papa yang terkeluar dari katil. kah kah kah


ok lah. sekian.

dari,
- omma yang jakun tengok anak sendiri meniarap, xleh bayajgkan bile haris merangkak nanti, mahu aku jakun berganda2 -


hik3. nantikan entry ku yang bertajuk "dilema omma".. nanti bile senang baru leh taip ;P tunggu tau







6 comments on "you're everything to me"

BrightEye on February 13, 2012 at 11:32 AM said...

tomeinye haris kemetot

Ciare Baha on February 13, 2012 at 12:00 PM said...

haris bukan saja comel malah ensem dan ada ciri2 kpop tau tak? eeee gerammmsssss :D

Queen on February 13, 2012 at 5:13 PM said...

aci ape puji anak sendiri..sape lagi nak puji.. =)

alo haris..bestla hariss pandai main sendiri..cer tgk sufiyyah...kene teman..haishhh
pekata haris temankan?.. =p

lisa malas login tgh tidokan anak on February 13, 2012 at 8:04 PM said...

Ciare salah2 bukan ciri kpop tp ciri Saitama,Jepun.cer tgk kening cam sape.hikhik comel..ke sbb maknye panetik sgt kt budak Saitama tu?

dd dudu on February 14, 2012 at 8:14 AM said...

{be}

hik hik suke ek


{ciare}
ciare, haris dah ada ciri2 nak jadi bam bam, camne ni, x ensem daaa

peha pun da besar. keke


{queen}
aci aci.. slalu je puji, heeheeekkk

bole2, nanti haris temankaan, kite meniarap sama2 yeee, hahahah


{lisa motip tidokan anak smpat bg comment}

hahaha Saitama, kelaka okehh

nanti haris masuk tadika action ke? ;P

bini edy on February 14, 2012 at 8:23 AM said...

nak anta tadika action x anak2 kite? motip tetibe nak? hahaha...ala komen gune blekberi jelah...masa tidokan imani..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez