dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Friday, February 24, 2012

bile wewe nak bersalin ey



pagi2 tadi dapat mesej dari wewe.. nampak nama wewe tertera kat henpon terus rasa berdebar2 kot2 dia nak gtau dah ada kat labor room nak bersalin ke, atau dah selamat bersalin ke.. neves aku neves neves

rupe2nyee mesej tu nak ckp..

"pagi ni wewe bawak nasik lemak tau"

ok..

wewe memang sayangkan aku sebab tu suke bawak makanan kasi aku hew hew hew *mesti rina dan ata akan bercakap dalam hati "ellehhhh, aku pun dapat nasik lemak si wewe"

semalam pun wewe bg aku kek butter yang sedappp gilerrrrr. mmuahx syg wewe.. aku doakan ko agar proses bersalin ko dipermudahkan yee,, nway sakit tau contraction ;p tp xdelaa sampai peluh2 macam org ind** suke lakonkan watak bersalin dalam tv tu, xde xde..

hihihi

teringat masa aku bersalin hari tu.. masa tengah contraction sampailah ke saat bersalin xde nyee derr aku nak sms siapa2.. minta maaf sangat sebab mesej kengkawan pun x terreply.. seb baik kawan2 ada alternatif contact my kuku or my Ma.. aku masa tu tengok henpon pun rasa nak baling.. punyelah sakit kann, hehe..

lepas bersalin, hilang sume sakit. tapi rasa penat. yelahh dah seharian kesakitan kann. penat sampai x larat nak msj kawan2. kuku yg kene mesej kawan2 masa tu. ke aku yang drama queen je?? yelah, tengok org lain rilek jek lepas bersalin msj kawan2 sendiri, cam lisa, gitu. mungkin sebab sakit bersalin adalah sakit pertama yang aku betul2 rasa 'sakit' kot. tu yang over tu. hihihi

so wewe, di mataku kau seorang yang kuat, entah2 ko rilekk jekk bersantai2 masa bersalin nanti, kekeke.

ada sekali tu, wewe datang partitionku dan mengadu keluh kesahh dia mimpi ngeri semalam.. aku pun tanyala dia mimpi apa.

pastu dia kata die mimpi dia dah bersalin tapi keluar anak kucing.

crying


crying

tapi aku gelak lepas tu. ke ke ke

pastu wewe macam nak menanges. *dah menanges pun sebenanye

alaaa wewe, sori aku x berniat nak gelakkan mimpi ko. cume aku rasa kucing tu comel sangat dijadikan watak mimpi ngeri ko.

ahuk ahuk

cian wewe, mesti fikir banyak sangat dah nak bersalin ni. nway jgn fikir byk sangat tau. aku dulu elakkan fikir byk2, walaupun kadang2 terlintas gak fikiran2 buruk

hihihi

nanti ko dah bersalin, aku kuku dan haris gi melawat ko dan bb kat rumah hulu langat ye.. =)


1 comments on "bile wewe nak bersalin ey"

My Sweet Curious Little Soul on May 26, 2012 at 2:07 PM said...

btw ms saya mengandung pun ada mimpi yg sama... bangun tido terus rasa pelik sgt2... ape tandanya pun i tak pasti. tp i terberanak awal 3 minggu..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez