dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Wednesday, May 30, 2012

gambar di hari rabu


 ni gambar semalam. haris jadi tuan besar tengok kitorang buat keje kat dapur. sorang masak, sorang lagi basuh pinggan kat sinki. haha cara senang kalau xnak tinggal anak kat hall, letak dalam stroller. 
tapi kejap je haris ok, xlama kemudian haris bosan duk dalam stroller, "ekkk ekkk" nak bebaskan diri dari stroller, hihi.



auuumm~~~

mama abi makan seoul garden, haris pulak makan bubur letak carrot ye sayang ;)


3 comments on "gambar di hari rabu"

ummihasan on May 31, 2012 at 11:51 AM said...

keh.. keh, bawak bekal!!
hehe sama macam kami dulu..ada kawan tegur, mummy abi makan pizza, anak makan bubur dari rumah..korang pun sama ek. baguih..baguih ;)

Norfaizah Shafie on May 31, 2012 at 4:00 PM said...

keri sungguh2 menyuap haris. adegan yang mahal. ;p

dd dudu on May 31, 2012 at 4:37 PM said...

{ummihasan}

keh keh, haris skg kemana2 kene bawak bekal jeeek. heheheeh comel jek rasanyaa

{kaklong faizah}

kah kah kahhhhhh ;p

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez