dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Friday, May 4, 2012

semalam aku takut



semalam aku sms kuku cakap jangan balik lewat sangat (note : kuku keje luar kawasan semalam) 
sebab aku takut sorang2 dengan haris kat rumah kalau menjelang malam.

lepas tu masa ofis dah sunyi petang2, aku belum balik lagi, aku terbayang2, aku takut.

bila dah sampai rumah, masa naik lif, arghhh xde org naik lif sama2 lah pulakk!! jadi aku berdua2an dengan haris naik ke tingkat 13. takutnyee... aku berdiri kat penjuru belakang sekali. aku pandang je sebelah, janganlaa ada apa2 janganlaa ada apa2.


sume gara2 video yang lisa bagi semalam ni.


aku terbayang muka melati di mana2 crying 

harap2 hari ni aku ok. hehe

ye. tah2 gimik. tapi nak takut jugak, bole?


9 comments on "semalam aku takut"

bini edy on May 4, 2012 at 9:20 AM said...

motip? x tau ko mmg jenis penakut tahap tu..mak nak konfemkan je antu ke orang..nanges...

dd dudu on May 4, 2012 at 9:23 AM said...

{bini edy}

selamat mengenali dd yg penakut, hahaha.

uolss!!! iklan seram kat tv3 pun sy xleh tgk tau. klu terjeling siket pun sy dah terbayang2. iklan amukan pocong, hishh rasa nak bakar jeee tv, xyah ada cite seram lg bagus!


uolss jgn laa nanges, haha. erm sy rasa melati tu bukan hanti kot, huhuhuhuhuhu

dd dudu on May 4, 2012 at 9:24 AM said...

salah eja hanti = hantu

BrightEye on May 4, 2012 at 9:28 AM said...

ntah apa2 melati tu..mcm frust cinta je..hehe

BrightEye on May 4, 2012 at 9:31 AM said...

ntah apa2 melati tu..mcm frust cinta je..hehe

mama hanna on May 4, 2012 at 10:39 AM said...

takde pape laa.. insyaallah.. =)

saya ngan anak selalu gak tinggal berdua malam².. kadang² hubby balik lambat sbb keje shift.. shift terakhir kuar kul 9 malam.. nak smpai ke putrajaya dari subang pukul 10 malam..

memang kengkadang ade rasa takut.. tapi malas nak layan nanti kang menjadi².. hehe..

Cik Seni on May 4, 2012 at 2:18 PM said...
This comment has been removed by the author.
Cik Seni on May 4, 2012 at 2:21 PM said...

tadi aku naik lif kat ofis...tetibe lif tu macam kena ketuk dari luar...huhu...

tapi bersangka baik je... :)

so jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri..

dd...citer amukan pocong tu pasal pocong plastik...aku akan tergelak bila tengok pocong plastik tu..hahaha...

dd dudu on May 7, 2012 at 5:14 PM said...

{be}

oo bukan hantu betul ek? ;p


{mama hanna}
hehe tul2. tp tulaa lepas tgk video ni leh lak terbayang muke melati ni, hasihhhh


{cik seni}
wahh takutnye. seb baik ko jenis postifif hehe

yekee, hahahaa tp takut ar klu terjeling iklan die, sound effect pun kuat, huk

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez