dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Thursday, May 24, 2012

tagging tagging flirting flirting ahhhh stress aku!!!





 - at wits' endaku tensi laa dengar lagu baru yg alif aziz nyanyi yang "tagging tagging flirting flirting" .. ahh pangg kang ;p

aku rasa aku ada masalah dengan sume lagu yg berunsurkan facebook. macam lagu cinta muka buku pun aku x suke. bermasalah betul aku ni.
aku rasa macam... hek elleee pasal facebook pun bole buat lagu ek? tah pape..



-eh korang, mana nak cari topi untuk bayi 7 bulan eh. aku rasa macam susah jekk nak jumpe topi untuk haris. aku suka pakaikan haris topi, tp tulaa asyik xnampak je kedai jual. new born punye topi byk la. korg tau x kat mana nak beli.

- eh bayi sangat comel kan. geramnyee dengan kecomelan bayi bile dah ada anak. hik2

kadang2 x paham kenapa bayi rasa kelakar sangat kat satu mende tu. contohnya haris. semalam aku golek2kan bola kat muke die je, tapi die punye gelak tu macam kelakar sangat lawak aku. aku golekkan bola aje okayyyyyyyyyy

hahahaha bayi sgt lucu dan comel.

teringat video yg bapak die cume koyakkan kertas, tapi bayi die gelak giler2 macam kelakar sangat adegan koyak kertas tu, haha.

indah sungguh dengar haris gelak. sukeeeeeeee

sebab kadang2 gelak dan senyum haris agak mahal. ekekeke. kadang2 bile aku buat lawak depan haris, haris senyum sinis je, kui2.

kelakar laa haris. suke berebut apa yang aku pegang. apa yang aku minum. dia paling suke dengan henset aku dan henset Abi dia. mungkin sebab dia selalu nampak aku pegang henset kot, so dia pun kena ada henset juga, mungkin itu fikiran haris. bila aku amik sorokkan henset, nanges. kecik hati pulak, hik2


hari tu dari dapur dengar haris "ekk ekk".. mula2 buat x layan je, sebab tahu haris nak perhatian aku la tu. tapi "ekk ekk" nya  xberhenti pula. terus aku keluar ke hall, tiba2 aku gelak sampai terduduk2. sebab apa tau?




tengok2 haris dah sangkut bawah meja ABC. die nak kejar laptop laa tu, pastu x perasan dah lalu bawah jejantas (meja ABC), pastu  x leh angkat kepala sbb sangkut bawah meja, tu yg "ekkk ekk".

haha comel sangat.

motip mak die gelak dulu baru selamatkan haris? ekekekee




5 comments on "tagging tagging flirting flirting ahhhh stress aku!!!"

Ezzan Yusop on May 24, 2012 at 5:13 PM said...

kalo letak gmbr yg dd mms ezzan tu gerenti lagi org gelak sbb kecomelan haris heheheh....

ummihasan on May 24, 2012 at 5:43 PM said...

dd, cari kat JJ ada topi budak-budak.. dah umur 7 bulan tu, dh boleh pki topi budak umur setahun dh. hehe, enjoy kan the what-so-called baby-moment :)

dd dudu on May 24, 2012 at 5:45 PM said...

{ezzan}

ok dah upload! :D


{ummihasan}{

topi2 die sebelum ni beli kat JJ ar, hee tp tu laaa mcm xbyk pilihan plak, nak versi lain plak, ejkekeke

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. on May 26, 2012 at 8:42 PM said...

Kelakarlah haris ni. Comel sangat!!

Bila baca cerita Haris ni tak banyak beza rupanya perangai dia dengan Aidi. Aidi pun suka gelak kekek2 untuk benda yang tak berapa nak kelakar. Tengok alas meja terbuai-buai pun gelak sakan. Tak paham. Haha..Agaknya baby memang cenggitu.hehe

dd dudu on May 28, 2012 at 4:27 PM said...

{yongnana}

hahaha kelaka adi gelak sebab tgk alas meja terbuai2, hahahaaha siriyesli kelakarrrrr

tp kite pasan haris suke tgk alas meja yg terbuai2 gak cume die xde laa gelakkk, die tenung lama2 jek hik2

alahai, memang hampir sama laaa diorang ni kannnnn, ekekekek

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez