dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Thursday, May 17, 2012

huhu masih terbayang



aku kat ofis lg, skg dah pukul 7:05pm.
balik lambat sebab ada kerja nak selesaikan sambil2 tunggu kuku jemput.

kejap tadi, masih ada beberapa ofismet lagi yang masing2 khusyuk mengadap pc masing2.

and then.. something happened...

salah sorang ofismet ku tiba2 kejang x bole gerak depan PC :'(

rakan partition kat sebelah terdengar namanya disebut dengan lemah sayup2 beberapa kali..

rakan itu segera memberitahu rakan2 yang lain..

salah sorang rakan menghubungi Pusat Kesihatan..

dan beberapa orang cube menenangkan ofismet yang kekejangan x bole bergerak..


masa berlalu dalam setengah jam mungkin, ofismet yang bergelut dengan kekejangan diri mungkin terlalu berusaha, tiba2 batuk seperti ingin muntah..

aku menyaksikannye, dan air mata bergenang.. Ya Allah janganlah jadi apa2 pada ofismet ku ini..

setelah batuk+ bunyi muntah beberapa kali akhirnyaa terdengar ofismet ku itu menangis dan menyebut.. "Ya Allah.. kesianlahh anak aku Ya Allah... Ya Allah.. kesianlah kat anak aku Ya Allah.."  

 syukur dah bole gerak siket, cume bahagian tengkuk masih belum bole gerak. beliau akhirnya dibawa pergi oleh ambulan..

aku masih terngiang2 suara ofismet ku menanges "Ya Allah.. kesianlahh anak aku Ya Allah... Ya Allah.. kesianlah kat anak aku Ya Allah.."

sumpah aku sedih :'(

aku terbayangkan diri aku juga. sekiranya berlaku apa2 pada aku, memang Haris yang akan aku fikirkan.. bagaimana dengan masa hadapannya... :'( 
 Haris, mama rindu haris.. mama nak balik sekarang laa, tengah tunggu Abi, nanti sampai rumah mama peluk cium Haris ehh :'(



5 comments on "huhu masih terbayang"

..::Mama Chrysalis::.. on May 17, 2012 at 9:27 PM said...

Sedihnya dengar....bila dah jadi ibu ni...yang pertama hanya ingat kat anak kan???

Kadang2 pernah jugak terfikir, kalau jadi apa2 kat kita, anak kita macam mana nanti....Mintak2 dijauhkan....mudah-mudahan...

**jemput singgah blog saya jom...tq**

dd dudu on May 18, 2012 at 7:33 AM said...

{mama chrysalis}

betul, mesti yg pertama ingt kat anak je kann...

kdg2 xnak laa fikir sgt, tp fikiran tu tetap dtg, Ya Allah..

hai, salam kenal yee :)

Umi MediNa on May 18, 2012 at 8:36 AM said...

DD..sedinhya..nages akak..terus akak teringat kat medina..xboleh bayang kalo jd pe2 kt akak..caner lar medina tu..mudah-mudahan xder pe2 berlaku..huhuu..

dd dudu on May 18, 2012 at 8:59 AM said...

{umi medina}

uwaaa :'(

Queen on May 18, 2012 at 5:55 PM said...

ok..nik sebak sangat dan menangis sungguh2...tak nak.... =(

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez