dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 1, 2012

entry pasal baju



- aku berkenan sungguh dengan 1 baju online kat dot dot dot sekali harga baju tu RM 182.. arghh memang x mampu milik lahhh.. lagi baik aku beli baju Trudy & Teddy untuk hariss... tapi terkenang2 ok baju tu, hehe lawa buat raya.. dia adalah dress yang soo muslimah

- sekarang kan trend orang beli kat thepoplook kan.. so bole kenal dress yang org pakai "ehh tu kan beli kat poplook" hehe cume yang bezanya camne orang tu mix n match je ;) aku pun x terkecuali menjadi pembeli kat thepoplook, tapi baru sehelai laa.. tapi aku ada 120 kredit voucher dalam tu, hehehe tunggu masa nak grab je design yang besss pastu klik klik klik ;p so far, thepoplook ni lah website jual baju yang paling bes bila nak klik2.. sangat user-friendly, cekap, cepat, sangat memberi respon, senang nak bayar dan membenarkan pemulangan baju.. aku pernah return 2 helai baju, tapi bukan sebab diorang salah, tapi sebab aku laa.. ingat jersey material macam tu macam tu, rupe2nyee bile dapat jersey material rupenye macam ni macam ni hehe.. sendiri yang xpaham sebenanye, gitewww batting eyelashes


oh lagi satu suke beli kat poplook sebab tinggi model die sama ngn tinggi aku ;p hahhhaah bersyukur dgn ketinggian sendiri yang x tinggi sangat dan sedang2 je.. ;P



-aku belum beli baju raya tapi aku dah ada design nak yang camne dalam kepala *wink ^^

simple jee. aku nak baju polka-dot color vintage vintage siket, cam beige atau hijau english style, pastu nak tepek border lace kat sekeliling, hahaha suke suke. dapat idea ni dari aina ofismet, tq aina. sukee sangattt ;) love struck



- baju melayu haris xyah pening2 nak beli kat mana. nekma yang akan jahitkan, yeyy xsabanyeww nak tengok rupa haris pakai baju melayu, ololololo big hug

- oklah,tengahari ni nak gi melawat kakak yang hari tu aku cite kat entry yang tetibe xbole bergerak kat ofis tu kan.. ada bleeding siket kat otak die :( tapi dah operate sume2, n dah kuar wad. skang kat umah, tapi mata kanan x bole bukak lagi hasil operation hari tu. yelah paham2 lah, melibatkan otak kan. dd harap kak I cepat sembuh dan kembali bersemangat seperti dulu.

Assalammualaikum.


note : ku rindu haris



2 comments on "entry pasal baju"

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. on June 1, 2012 at 12:20 PM said...

Baru semalam mak call bagitau yang baju raya saya tahun ni kain plain je kaler gold gold gitu. Pastu mak nak tepek lace kat hujung lengan and bawah baju. Mula-mula tak dapat nak bayang camne rupa bajunya..bila tgk pict kat atas tu..barulah..ohhhhhh macam ni kot.

Eh, sama rupanya baju raya kita.hehe

*motip masih mak yang design and tempahkan baju raya even dah punya anak dan suami?? Haha*

dd dudu on June 1, 2012 at 3:15 PM said...

{yongnana}

waahh cun cun baju raya anda ;)

hahhahaha bagus laa cammtuuuuuuuuuu ;)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez