dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 13, 2012

jambatan....



hari ni dapat 1 email pasal jambatan bunian kat PD.. well, aku ni memang mudah percaya, so terpercaya lah pulak kan..

eh korang nak baca ke?

klik laaa blog ini


pastu aku pun gigihla bercerita kat kak Z, S dan T masa tengah makan sagon kat tmpat kak Z. note : kitorang kalau lapar slalu pergi tmpt kak Z sebab slalu ada makanan.

lepas aku gigih cite, kene gelak pulak crying

T :"tu jambatan x siap laaaa. projek terbengkalai ke apa. kat kedah pun banyak macam ni. x pun sebenanye projek tu tuk masa depan, senang nak buat jalan baru" rolling on the floor
D :"tapi jambatan ni xde hujung, dia terus tembus semak" surprise
T : "memanglaaaa... ko x nampak betul2, tah2 ada kampung kecik ke kat situ. kalau jambatan bunian nape kite nampak pulak, patut ghaib la jambatan tu"

SH : "yelaa sebab kite yg buatkan jambatan tu tuk diorang sebab tu x ghaib"
D : "ha ahh.. kan manusia yg nak buatkan jambatan tu sebab nak elak org bunian melintas kat bawah"

pastu diorang gelak2 aku.. cisssss

aku pun dah hampir TAK percaya dah.. heheh


x lama kemudian, A datang.. dia slalu lalu PD sebab wife dia orang sana..

A cakap "aku slalu tanya Z (isteri) kenapa jambatan tu kecik/sempit sangat, tapi Z diam aje......"

ho ho hoo klu sempit, siapa yang nak lalu?
misteri2... so terpulanglaaa nak fikir yg mana ;p


aku x cakap apa2 eh ;p


note : motip petang2 aku buat entry mistik?


1 comments on "jambatan...."

Unknown on June 14, 2012 at 4:58 PM said...

mungkin jambatan tu adelah yang silap buat. haha

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez