dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 25, 2012

entry org puasa



- aku setiap kali puasa mesti duk cari balik gambar aku makan nandos dulu. motip? dan setiap kali bulan puasa mesti akan ada sekali makan kat nandos. dua2 blog aku dulu ada entry nandos sebab setiap kali puasa pun ada makan nandos. hihi.


MasyaAllah.. mak terliur nakk.. sedapnye nandos!!

ada beberapa org kawan aku x suke nandos sebab diorang lagi suke Kenny Rogers. tapi aku tetap suke Nandos. xpelaa, dah biasa org cakap aku pelik, hehee.


- balik ni nak gi alamanda ngan kuku dan haris ;P nak ajak bukak puasa ;p

- pagi tadi sahur makan nasi lauk sardin je. tapi sedap! sardin orang ngantuk hihi. masak dengan ngantuk sebab 30 minit sebelum bangun tu aku adalah nyusukan haris. bangun nyusukan haris kul 5:15, pastu tido setengah jam jek pastu bangun masak kul 5:45. 
pastu kejut kuku sahur sekali walaupun kuku x puasa. dia cakap nak teman sahur, aku pun kejut laa ;p

baru nak makan tibe2 haris yg sedang lena tibe2 angkat kepala pastu terus merangkak ke depan. laughing
nak bangun sahur jugak ke haris hee hee


- kitorang selalu gelakkan haris sebab haris punye style sekarang bangun tido terus angkat kepala, xde gosok2 mata xde menggeliat2, terus merangkak jalan tah kemana2. macam ngigau pun ada tp mata bukak laughing dah laaa punggung die sangat comel waktu merangkak, kiut sangat bile tengok dr belakang. dd ;n motip punggung comel ;n









3 comments on "entry org puasa"

nieza rawi on June 25, 2012 at 5:35 PM said...

ha. akak pun suka nandos banding KR. lebih besar meals dia.. hahahaha.. tamak..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P on June 26, 2012 at 10:09 AM said...

ganti jangan tak ganti :)

aYenZ JamiL (^0^)/ on June 26, 2012 at 10:18 AM said...

kyen pun ske nandos..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez