dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Wednesday, June 20, 2012

7 bulan



esok 21hb. umur haris akan menginjak menjadi 8 bulan. wahhhh macam x percaya jeee masa cepat masa berlalu.

jom tengok gambar2 haris sepanjang 7 bulan ni. banyak perubahan yang berlaku dalam tempoh 7 bulan sebab gigi pertama haris dah tumbuhhhhh!! comelllllllllll kecikkk jekkk tapii susah lagi ar nak amik gambar gigi.. nanti klu dpt tangkap aku upload eh.

7 bulan jugaklaaa momen pertama kali nampak haris merangkak. merangkak betul2 aarr, bukan angkat2 punggung posing nak merangkak tapi x merangkak, tapi kali ni betul2 dah jalan ke depan hihihi.

7 bulan jugak laaa haris dah mula berdiri nak berpaut pada almari lah meja lah sofa lah, peha mak dia lah, badan abi dia lah. hihi haris haris~~


"nak buat apaa ekk dalam kereta"


"tengok je laa apa yang boleh dibuat main"


"tengok luar je lah"


"join mama camwhore hee hee"




inilah aktiviti feveret haris skang, merangkak laju2 dan cubaan berdiri dengan berpaut pada apa2 objek yg boleh dipaut



aktiviti feveret gak.memunggah barang hihi



mama pun xpaham macam mana bole jadi cenggini



terbukti haris sayang kat mama kan!!!! ngeeeee

syukur Ya Allah aku dapat melihat momen2 ini. betapa sayang nya aku pada haris tidak dapat terungkap dengan kata2. hari2 ku mendoakan agar haris diberi kesihatan yang baik. Amin.

note : kuku kata nak cukur rambut haris lagi kali keempat sebelum umur setahun. hee ikut nasihat mak, cukur banyak kali sebelum umur setahun. haris, nanti lepas setahun baru kite stylo2 kan rambut ye ;) cian haris asyik botak jee, hehe





4 comments on "7 bulan"

noname on June 21, 2012 at 9:24 AM said...

botak smpi umur 2tahun ;P

Kamilia Imani on June 21, 2012 at 11:28 AM said...

haris cepat gak nak belajar diri2 ye..pasni jangan lupe ye buli abi dan mama awak bila dah pandai jalan..awak lari2 tau kasi abi kejar especially kat kedai makan!hahah

eh saya Kamilia Imani ke??

dd dudu on June 21, 2012 at 1:01 PM said...

{noname}

x bole xbole T_T

mama rela dibotakkan untuk menggantikan haris T_T


{mama imani sebenanye}

omg terbayang part kedai makan, hahahaha canelaa rupe kuku kejar haris.

iolss xnak kejar, nanti macam rupe hape jeee hik2

Ezzan Yusop on June 22, 2012 at 10:12 AM said...

dd...haris comel botak laa...
hehehe...

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez