dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, March 12, 2012

snowy wish




pertama kali bawak haris jalan jauh siket, ke johor bahru je pun, umah abang. tapi last2 haris demam masa on the way balik sini. alahai~~~ x kuat lagi ye sayang jalan jauh~~

ke demam sebab lain ni, mama n abi pun x sure.

sampai kl malam tadi pukul 11 malam(jem dan byk keta dari arah selatan) terus pergi ke poliklinik zazali, dekat2 uptown danau kota. tu klinik panel aku kalau berada di gombak. seb baik 24 hours.
doc check haris, suhu 38darjah. doc bagi ubat demam ngan multivitamin.


mama wish haris semoga cepat sembuh dari demam ye.
mama x seronokla. uuuuuu


hehe motip tetibe gambar salji kan?


hariss!!!! sarang hae yo~~







8 comments on "snowy wish"

Ciare Baha on March 12, 2012 at 9:47 AM said...

get well soon haris sayanggg..wuaaa apesal haris makin lama makin putih. jeles okeyyyy. sbb yayen makin lama makin itam :((

dd dudu on March 12, 2012 at 9:50 AM said...

{ciare}
hehehe uols pakaikan yayen sunblock x? kekeke

nanti sel2 baru akan tumbuh balik, yayen jd lagi putih dr haris balik kekeke

BrightEye on March 12, 2012 at 10:22 AM said...

Haris kemetot cpt sembuh ye.. nnt mama haris bg ice-cream..
(leh ke? )hehe

Queen on March 12, 2012 at 10:41 AM said...

ha...kadang suke tgk baby dmam.. sbb diorang nampak sangat comeeel dgn itu kool fever...ehehe..

cepat sembuhye haris.. =)


sentiasa pantau suhu ye dd..lagi2 waktu malam.. =)


sekarang ni musim demam2 semua...
hati2 tau.. =)

ameris on March 12, 2012 at 10:45 AM said...

dd; jg hariss elok2. anak akak skrg demam mlm, subuh je ok. x tido kali laki bini sbb dia dok merengek. x selesa kot sbb badan panas smpi 39'c.
siang kemain ligat dia main.

Ciare Baha on March 12, 2012 at 2:34 PM said...

dd, nape kena pakaikan sunblock ke? ade ke sunblock utk baby? Aku ni mama yg pemalas la, losyen pon aku x pakaikan kat dia. ko pakaikan haris losyen ke?

dd dudu on March 12, 2012 at 2:41 PM said...

ciare, aku memain jeeee :'O

x terlintyas dihatiku nak pakaikan sunblock pada si kecil.

hehe lurus ciare, comel2.

masa haris baru lahir hari tu kulit dia kering, kene pakaikan losyen baru nampak x kering. skg dah ok, mamanye dah xpakaikan losyen pun hik2

dd dudu on March 12, 2012 at 2:44 PM said...

{be}
makasih auntie be ;)

{queen}
haha comel2 ngn kool fever(perasan gak sebenanye hehe)

uhuuu nik tq.. risonyeeee
skait jauntung mummy die klu pegang kepala haris rasa panas, gulp gulp

{kak ameris}
omg.

tu laa, riso sgt ni

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez