dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Wednesday, March 7, 2012

makin lupa



ma : amik wudhu' nak solat apa
ayah : Zohor
ma : kan dah solat Zohor tadi
ayah : oo yaka



ma : nak gi mana tu
ayah : nak solat Zohor
ma : habis tadi masuk bilik solat apa?
ayah : ....


ma : masuk bilik nak solat apa
ayah : saya nak solat Zohor
ma : kan dah solat tadi
ayah : yaka, kalu macam tu saya nak solat Asar
ma : Asar belum masuk
ayah : kalu macam tu saya nak solat Zohor
ma : ....



uhuk. banyak kali berlaku. ada dialog tu yang aku dengar sendiri, dan ada yang ma cerita balik. ma cakap ayah pernah solat Zohor 3x sebab x caya ma cakap ayah dah solat.

huk. tapi ayah tetap comel.

5 comments on "makin lupa"

mun-e on March 7, 2012 at 10:17 AM said...

uhuk... :-|

Queen on March 7, 2012 at 10:29 AM said...

okla...terlua buat lagi banyak kali..dari lupa terus tak buat2.. =p

ayah dd mmg comel

dd dudu on March 7, 2012 at 10:40 AM said...

{mune}
tp ayah masih ingat siapa budak batu caves ;p

hehehehe


{queen}

haha klaka nik

ameris on March 7, 2012 at 11:04 AM said...

alahai... cian ayah dd

Miss Sunshine on April 24, 2012 at 9:01 PM said...

mak kita dulu cmni... huhu
sekarang dah tak ingat ape2 dah.. sedih je.

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez