dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Sunday, September 2, 2012

pendaftaran



hari ni pendaftaran pelajar baru ukm. kene bertugas pula hew hew xpe, suke jek.



hrnmm... pada masa yang sama, kawan2ku yang bernama ja, muni dan rapidah sedang dalam bas menuju ke port dickson untuk kursus seminggu.. klu laa aku pilih jalan lg satu tu mesti aku dalam bas juga kan skang.. bersama2 mereka ;)

apa aku merepek ni eh. motip sempat update blog masa pendaftaran? dah dekat2 kul 2pm, nak abes pendaftaran dah. xnampak muke pelajar dah. xpe kite tunggu lg beberapa minit. daaa~~


3 comments on "pendaftaran"

Ciare Baha on September 2, 2012 at 3:18 PM said...

Hah? Ja pon ke? Bestnya uols.. Bila la nak smpai rezeki aku ni... Eh g apply pon x nak dpt camneee huks

dd dudu on September 3, 2012 at 8:09 AM said...

ha ah laa ja pun same. hik2 apply laa ciare ;) xlama lg dorg nak bukak post rasanya

Mama Tuah Melaty on September 3, 2012 at 9:32 AM said...

DD, kawan akak pun kursus kat PD jugak. Semalam lapor diri kan. Kalau DD pun join, boleh akak suruh dia kirim salam kat DD. Eh Eh..baik kirim salam terus kat blog kan. hahaha. Takpa, rezeki ada di mana-mana..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez