dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, September 25, 2012

kursus seminggu di INTAN



salam uols.. x update blog seminggu tau sebab tgh kursus di INTAN. kursus OOAD bersama2 ata dan bad. 

skang ni seminggu duk umah ma kat gombak sebab dekat siket nak gi intan.. tapi motip kuku yang kena ulang alik putrajaya-gombak. hua hua hua gelak sorok2. hehe kuku siap naik bas dari greenwood lg, comelnye naik bas, x drive kereta.hee hee gelak tutup mulut lagi hee hee 

masuk kelas pukul 9am, so pagi2 leh main2 dengan haris dulu kat umah, hik2 bes2 kehidupan macam ni. lalu duke ngan sprint ke bukit kiara, sekejap je, setengah jam pun xsampai patutnya tapi aku ada salah2 masuk jalan siket, jadila lebih setengah jam ;p siu siu dd dan salah jalan memang x boleh dipisahkan ;p

eh hari ni gaji kan. haris nak apa ekk ;)



motip amik gamba. mule2 dah terposing macam blogger dot dot dah, pastu cepat2 berdiri normal. kosser ;p ehem, lisa dan kuku paham kot ;p

4 comments on "kursus seminggu di INTAN"

ameris on September 25, 2012 at 2:29 PM said...

OOO... patut la lama x apdet. dd kurus eehh kursus rupanya.
comel jek dd amik pic dpn cermin..

bini edy on September 25, 2012 at 2:45 PM said...

kalau dot2 biasa sluar slack uols...

dd dudu on September 26, 2012 at 2:18 PM said...

{kak ameris}

ha ahh dd tgh kurus ;p ;p ;p ;p ;p

{bini edy}
ooh yeeeee

mun-e on October 5, 2012 at 7:02 PM said...

sapekah dotdot itewwww?

laa nape x gi kat INTAN timur.. bole jumpa ktorg kat sane aritu ;p

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez