dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Wednesday, September 5, 2012

muka haris makin bujur





MUKA SEBELUM (8 bulan)





MUKA SEKARANG (10 bulan)




ada beberapa org yang tegur muka haris makin bujur, mcm omaknye. eh?? tapi setahu aku muka aku x bujur, bulat jek. bukan muka kuku ke yang bujur? mana2 lah.

sebenarnye makin kurus pun ye jugak (tapi tangan tetap bulat2 mcm doraemon hehe). 10 bulan naik sikit je, jadi 8.4 kg. alahai. sebab usia haris skang tengah aktif sana sini. malam tadi pun patut haris tidur kul 9malam, tapi dia nak main2 lagi sampai kul 10. penat ajak haris suruh tido, hehe.
 
xpe haris, mama xkesah pun muka haris bulat ke bujur. mama saje je buat entry ni, hew hew.

lagi satu, ramai yang tegur bulu mata haris panjang. pelik jugakla sebab mama ngan abi nye bulu mata xpanjang. cume kuku punye je lentik, mama punye langsung x lentik. hik2

okie daaa


6 comments on "muka haris makin bujur"

Mr n Mrs Zaidi on September 5, 2012 at 11:33 AM said...

comelll nya haris....kulit muka dia nmpk smooth jer...gebu gthu...

lisa on September 5, 2012 at 11:45 AM said...

helooo belum hebat sgt dugaan tggu anak tido..malam tadi anak i tido kul 3 k..umah blackout tp die seronok plak main dlm gelap. aku sabar jelah..ni dia belum bangun lagi..

dd dudu on September 5, 2012 at 12:14 PM said...

{mr n mrs zaidi}

he he kalah muke omak dia yg mcm jln tar ni ;p

tp skg muke haris ada merah2 nyamuk siket. huk jahat nyamuk gigit anak saya

{lisa}

hahaha yekeeeeeeee kelakanyeee
kerlasss kul 3 lum tido lg

aYenZ JamiL (^0^)/ on September 5, 2012 at 1:23 PM said...

tgk pp haris gebu sgt..rasa nak gigeeeeet jek

Anonymous said...

eh same la berat haris ngn berat a'isyah. a'isyah pn berat die skang 8.4kg. pastu mmg rmai gak tegur bulu mata a'isyah pnjg. motif sme ciri2 haris dan a'isyah?? hehehe

-ummi a'isyah

Zana Adieyza on September 11, 2012 at 3:15 PM said...

makin besar makin handsome la haris ni.. geram jer zana tgk tau.. comel sgt..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez