dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, November 21, 2011

10 malam, 19 Oktober 2011 (2 hari sebelum kelahiran)




lepak2 ngan kuku kat rumah, tengok running man. pastu aku kesana kesini, xleh duk diam kan. basuh baju lah, sidai baju lah. orang degil memang macam tu, hehe padahal perut tengah sarat tu ;p tapi slalu je orang2 pesan, banyakkan berjalan, nanti senang bersalin ;P

masuk bilek air, nak shi shi. tiba2, terpandang.....

gulp..

setompok darah yg dah kering kat panty liner.

gulp...

tapi masih x pasti, eh darah ke apa ni...

tunjuk kat kuku...

kuku tenang2kan diri ini.. dan suruh tengok nanti camne...

aku pun sedapkan hati.. mungkin bukan darah kot... kesan lain kot.. sbb bukan color merah.. ok, sambung join kuku tengok running man.

malam tido, x berapa lena.. asyik terfikir... aku dah nak bersalin ke... aku da bersedia ke...
lagipun aku slalu main2 ckp ngan perut, tunggu gaji baru kuar ye sayang.. esok hari gaji, so klu betol esok bb kuar, motip bb punctual???

xlena betol.. duk terfikir, darah ke eh tadi, darah ke eh tadi?? orang kata kalau tanda darah, bersalin sakit... kalau tanda air ketuban, bersalin x sakit... waaa takutnyeww....

tepon ma, ma ckp kuar darah siket2 tu normal la... ma pun pernah kuar tanda darah masa nak besalinkan aku.. tapi lagilaaa, kuar darah ketul besar... yang tu haa baru sakit... ok, lega siket dengar ma cakap darah siket2 normal..

tido...


bersambung....


0 comments on "10 malam, 19 Oktober 2011 (2 hari sebelum kelahiran)"

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez