dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, December 10, 2012

rambutan dan dialog



- skang musim rambutan eh? aku rasa aku sangat bahagia sebab hampir hari2 ada ofismet bawak seplastik besar rambutan dan letak atas meja depan. aku ni hantu rambutan, so aku suke sangat2 makan. hari ni punye rambutan yang dibawa oleh H adalah yg terbaik. sebab air die x meleleh masa kupas, pastu die kenyal2 x lembik, manis, pastu xde jumpe buruk2 pun masa makan. ah mmg nikmat.

byk gile kot aku mkn. kejap2 makan kat meja depan dengan alice dan ana, kejap2 bawak 5 6 biji ke meja sendiri, kejap2 makan dengan rina, pastu kejap2 mengadap sorang2 kat meja depan balik. hoii xde keje ke ko asik makan rambutan? ;p 

keje keje, makan makan ;p

paling comel adalah apabila aku berbincang dengan si T tentang fail projek sekian2, sambil bincang si T ngunyah rambutan, dan bile habes rambutan dikunyah, die keluarkan rambutan dari poket seluar die dan kupas. kau mampu simpan byk rambutan dalam poket?
hee hee


- eh bes jugak kan lagu keajaiban cinta adira dengan aliff aziz tu. suke suke.

- dah lama x buat entry pasal dialog kan. kite rojakkan entry ni dengan dialog2 baru.


1) sms

ma : "haris rindu kat nekma ke ni, nekma dpt byk msj kosong"
dd :  "ma, sori2 haris punye keje la tu, wuu"



ja : "dd, nape call tadi"
dd : "sori2, haris main tepon tadi, die tercall ko eh."


lisa : "motip ko sms kosong bertubi2?"
dd : "huk2 ko sms td, haris reply la tu bertubi2 wuwuwuwuw"



adoi, lepas ni siapa mangsa haris pulak ye T_T



2) masa ni kuku tengah nak masakkan nasi haris. selalunye aku yang masak.

kuku : "awaakkkkk~~~ nak masak nasi haris berapa pot?~" *laungan dari kuku didapur

dudu : "satu genggammm~~~~" *laungan dari dalam bilik

kuku : "saiz tangan kite x sama dengan saiz tangan awak~~"



dudu nak gelak bole takkkkk bole takkkkkk

mmg aku gelak sambil tukar pampers haris



3) haris dah lulus panggil mama. cume belum lulus panggil abi.

abi : "aaaa...bbiiiiiiiiiiii"

haris : "apakk"

abi : "aaaaa,,bbiiiiiiii"

haris : "apakk"

abi : "bukan apak la haris.. aaaa... bbiiii"

haris : "apakk"

abi : "apak pun apak laa haris"

hee hee

3 comments on "rambutan dan dialog"

Ciare Baha on December 11, 2012 at 9:44 AM said...

HAHAHAHA tang APAK tu aku rasa nak gelak guling2 tu :D Haih Apak pon Apak lah Haris oii ;p

Kuku, redha je lah jadi Apak yer =D

dd dudu on December 11, 2012 at 12:04 PM said...

kann, camtulaaa kuku ckp masa dah redha hahaha. apak pun apak laa harisss~~~

kui kui kui

joeayu on December 14, 2012 at 3:53 PM said...

hahahaha. haris comel... part APAK tu...

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez