dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 5, 2012

whatever ;p



1) aku ada masalah. aku xsuka baca entry kalau penulis tu tulis 'pfffffftt' bila dia nak luah x puas hati apa2.. apa masalah aku? kenapa aku xsuke bunyi pfffttt... entah, memang x gemar la.. memang mengganggu pembacaan aku.. siapa suruh ko baca dd oi? hahahhaa yelaaa, xsalah pun. aku je lah yg bermasalah ni sebab x gemar dengan 'pffftt'... tapi kalau x tulis camtu bole x at wits' endx suke arrrr crying


 

2) malam tadi haris tido terdampar kekenyangan, selepas makan semangkuk nasi sampai licin, 1 bijik epal dan sebotol susu, habesssss. memang gaya terlentang yang terdampar la, hak hak hak sebijik cam mak die dulu2 klu jadi dugong selepas kekenyangan masa bukak pose ;p


3) cikgu tegur haris mkn byk sama naik dengan susu. dah makan byk, susu pun tetap nakk. air masak xnak. hari tu nekma pun ada tegur. biasanya lepas makan nasi, baby akan kurang minum susu, kalu haus pun bagi air masak je, tp haris balun gak sebotol susu. hik2 camnelah x terdampar.


4) semalam cikgu tanya berapa berat haris, sebab cikgu nak mandikan dia sekarang dah xbole gune sebelah tangan. aku pun perasan berat haris makin berat, mcm xlarat nak dukung lama2. tunggu checkup setahun nanti yee baru tau berapa berat haris



5) huk2 seminggu da x tengok masterchef. xpe2, sok balik kampung nak marathon masterchef kul 12pm sampai 4pm. apa kabar peserta yg aku xberapa suke tu ye. adakah mulutnyee masih begitu ;p ilaika gak tetap comel dan ayu. motip dd pandang rupa? haha x jumpe lg peserta yg aku suke sebab bakat masak. siu siu siu



6) ok tu je. bye

5 comments on "whatever ;p"

bini edy on October 5, 2012 at 9:41 AM said...

ok fine iols tak suke gak pfffffffft pfffffffffft kentut ke ape??
pastu kalau gelak lak..tak suke org tulis kaaaaaaaaaaaaaaah! satu tu je..motif? gelak sambil tahan kentut???

dd dudu on October 5, 2012 at 9:46 AM said...

{bini edy}
ko xsuke jugakkkkkkkkk??!!!

besnyee ada geng xsuke!!! besnye besnyeeeeeee

jap, kelaka point no.2 ko, gelak sambil tahan kentut? kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!

bini edy on October 5, 2012 at 2:08 PM said...

so motip nak gelak kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah? budus tul gelak tahan2 cmtu..haha

kpd follower dd, mintak maaf la aku ni memang laser skit..kot kalau nak komen blog dd ni kene sopan ke ape ke..pffffffffftt(aghh nyampah!!!)

mun-e on October 5, 2012 at 6:59 PM said...

pffffft

:P

dd dudu on October 16, 2012 at 10:59 AM said...

ade ek ciare? xpasan pun haha

soriii ciare ;p

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez