dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, October 15, 2012

patutlaa haris demam lama dari rabu lepas


 rupe2nye haris demam campak crying

patutlaa haris merengek2 malam2 masa demam. xselesa rupenyeee sebab campak uwuwuwuwu. selalunye bagi ubat cepat baik demam, tapi kali ni lama pulak.
memang musim kan sekarang, xsangka haris pun kena jugak, xtau laa dpt jangkitan kat mana sebab taska xde budak demam campak pun.

 motip belum sempat inject setahun dah kene demam campak? mudanyaa sayangg kenaaa demam campakkk uhuk.

mama dulu kene ciken pox masa dah tua bangka zaman blaja universiti. berjangkit ngan hana dan biku2. motip tak 1 geng je yang kena dulu alang-alang 3 org kene? hahaha


 rupe2nyee demam campak tu halussss je bijik2 diaaa, macam ruam panas. muke haris skang merah2 bijik2 tu la.. xpe tetap comel dihati mama, huk2


makasih nekma sebab jaga haris sementara mama dan abi pegi keje.

naseb baik haris tetap minum susu, tetap makan,tetap main dan tetap sepah2kan rumah wpun demam. tapi kadang2 haris duk setempat jugaklaaa bila x larat tu, sambil bermanja2 lebih.

cepat sembuh harissss, kalau takkk camne nak sambut umur setahun niiii, heeeheeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


oklaah letak gamba2 haris sebagai pengubat rindu. tapi ni gamba sebelum demam campak laa. gamba masa demam campak x amik pun lagi hihi xnampak sangat pun sebenanye.






aihh cane nak drive ni




runtun hati mama bile pipi gebu haris jadi mangsa gigitan nyamuk kat kampung. uwuuwuwuwuuwu nanges dalam hati


haris suke makan biskut raya. time ni kat aqikah adriana anaknye wewe


suke makan pegang sendiri

aummmmm


ini x lain keje mama la, sapa lagi. kuku letak kat instagram dengan caption mama jahat


.


  ;p





7 comments on "patutlaa haris demam lama dari rabu lepas"

Anonymous said...

dd, haris dh bleh jalan ke?comeyy je naik kete smbil angkat kaki. cm org besar je.hehe

dd dudu on October 15, 2012 at 5:23 PM said...

haris lum leh jln kaki lg.

yg kaki naik atas tu keje abi dia.

hahahahahahaa

Ciare Baha on October 16, 2012 at 11:00 AM said...

alahai siannye harisss...mmg kesian baby2 kena cikenpox tp bagus sbb kulit dia heal cpt. xde parut nti bile besar. hehe. get well soon haris :)

Ezzan Yusop on October 16, 2012 at 1:22 PM said...

hai harisah....


(merujuk kpd gmbar pakai tudung ;p )

joeayu on October 16, 2012 at 1:31 PM said...

haris comel pkai tudung dah mcm1 maklong.

hana halim on October 24, 2012 at 10:42 AM said...

dd..harith pon dah kena campak bulan lps..after ktorg blk dr langkawi..motif kejadian yg hampir same cm ko jangkit ngan aku n biku2 dolu2???

dd dudu on October 24, 2012 at 12:59 PM said...

{ciare}

tp haris kene demam campak jee, so xde bintik2 cam cikenpox tu heeehee

{ezan}
motip harisah??
hahah

{joeayu}
bukan cam muke dd ke hahahah ok x kelaka

{hana}
hanaaaa motippp kejadian itu diturunkan pada anak kiteeeee? hahahahahhahaha

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez