dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, October 1, 2012

keluar air mata gelak



tadi bukak 1 video ni sebab kak D share kat FB.. kalau kak D share mesti bes lah bg aku.

pastu bile tengok..

..

wehhhh aku gelak sampai keluar air mata.. siut jee, kelaka gilee


kelakaaa sebab ane tu siap cekak pinggang nak marah hahahahaha kelakaaa laaaaaaaa wehhh

klik ulang2 byk kali tadi sebab nak terhibur 

ok petang aku sgt terhibur hahahaha 


note : dah laa hari tu tutup mulut OMG OMG masa tengok video lisa upload 

1 comments on "keluar air mata gelak"

bini edy on October 2, 2012 at 12:57 PM said...

kelaka okey..sy tgk mcm serius je..ujung2 gelak x tahan..aaa nak terkincin nih..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez