dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Thursday, August 16, 2012

ucapan raya dan menu raya



esok aku dah mula bercuti.

Selamat Hari Raya pada kawan2 semua :D tahun ni xde kad raya tepek kat blog macam sebelum2 ni. xsempat nak suruh hasni atau kuku buatkan. motip dd x buat sendiri?

minta maaf ye kalau ada tersalah kata dalam penulisan di blog ini.

tahun ni pertama kali beraya dengan ada haris. excited uolss.

oh hari tu kuku tanya kalau kat kampung kitorang kat pantai timur ni raya makan apa. oh inilah jawapan penuhnye ye kuku~~~


1) menu wajib : nasi minyak. sedapnye~~


2) menu wajib kedua : ketupat yang bentuk segitiga



3) ketupat tu makan dengan rendang ayam



4) atau rendang daging. i x minat daging~




5) kalau balik gombak, ma makan dengan ikan goreng panas. haha sedap gak




 6) sate dan nasi impit pun mesti ada!






7) lemang juga menu wajib! motip sume pun wajib haha



8) dan last sekali. air sejuk2 hihi


4 comments on "ucapan raya dan menu raya"

Zana Adieyza on August 16, 2012 at 3:57 PM said...

selamat hari raya utk dd, kuku & haris.. zana mintak maaf kalau ada salah dan silap zana yer.. semoga Syawal tahun ni lebih bermakna buat dd sekeluarga..

qasehqaleef on August 16, 2012 at 4:31 PM said...

satu lagi kak. nasi dagang! umah maksu masak yang mana? kalo pegi umah cekngah sume tu ada. hehehe

ameris on August 16, 2012 at 5:01 PM said...

dd; ada lg roti jala+kuzi.
slmt hari raya jugak utk dd sekeluarga. semoga selamat dlm perjalanan.

Ciare Baha on August 27, 2012 at 9:57 AM said...

sumpah aku xpenah jumpe rendang ayam/daging mcm tu kat tganu di semua rumah sedara mk. yg aku jumpe adalah rendang pelik2 dan rasa pon pelik2 x sama mcm rendang perakkk...wuwuwuwu ;p

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez