dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, August 27, 2012

Raya 2012 - gambar2 raya





gembiranya haris bila dapat duit raya, lepas tu bawak masuk mulut. kof2. amboi penuh kocek dia.



our little family!



ayah, ma, dd+haris, kuku. haha kenapa gambar keluarga ni macam gambar x siap jek



alang2 beraya kat pasir puteh, jom kite pegi beraya umah rosa di Macang. dekat ajee


kerlass jumpe ros di hari raya pertama







hik2 baju melayu haris, nekma yang jahitkan tapi butang dah tertanggal. seksi haris i~


raya kedua =)


beraya di rumah seni @ Marang. masuk usia 10 bulan, haris makin x mau ngan orang lain.. nak melekat ngan mama dia je.. adehh


mama dan haris di rumah seni



haris duduk leklok2 ye di rumah org :)












3 comments on "Raya 2012 - gambar2 raya"

Ciare Baha on August 27, 2012 at 11:38 AM said...

comel sgt haris. selamat hari raye harissss... wat la openhouse utk pu3 7 dd..hehe

Cik Seni on August 28, 2012 at 7:42 AM said...

hehe...kelakar je mak aku bawak lari haris sebab tak nak bagi dia kaco korang makan... :)

Mama Gee on August 29, 2012 at 11:06 AM said...

serba pepel...lawaaaa :)

DD akak main pakai jek shawl tu..takde tutorial pun..main lilit2 je...janji kena pakai inner neck lah..br jadi..sbb nk cover leher tu kan....pastu amek shawl pjg..lilitkan kasi labuh ikut yg kita nak..pinkan kt kepala..adjust2 skit bg kemas..

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez