dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, July 31, 2012

Cherating, Jun 2012



Pada Jun yang lepas masa besdayku dan besday ezan, kitorang (geng bandung) gi bercuti di Cherating. percutian kali ni bes sebab dah ada haris. hihihi mencabar dan menyeronokkan lebih2 lagi bila tengok haris sukeee sangatt main airrrrr

Sebelum bertolak ke pantai timur, kite kasi kenyang perut sendiri dan perut si kecil dulu hihihi @ mcD 



kitorang menginap di Holiday Villa Cherating. rosa dan izuan lak kat hotel sebelah, The Legend.


auntie ezan, mama dd + haris, n auntie rosa

hiyakkkkkkkkkk!! aksi bebas haris hee hee


 dapat pulak bilik yang bebetul depan kolam, pehhhhwinking pagi petang asyik mandi je laa, pastu x cukup kolam sendiri, kolam hotel ros n izuan pun kitorang gi mandi jugak hahaha over!

tengoklaa betapa gembiranya haris dapat main air! bermula dari cherating ni laaa, haris makin suke berendam lama2 dalam bilek air, pastu akan menjerit klu nampak aku isi besen nak kasi rendam die hihihi.




ni masa hari kamis. percaya x kolam ni milik aku, haris, kuku dan ezan jek. xde org lain mandi pun hihihi sungguh private klu datang weekdays.





sukenyee die kocak2 air. kalau mandikan haris dalam bilik air skg dengan aku2 skali basah sebab dia suka kocak2 air. hihi



hari kedua dan hari ketiga pun mandi kolam. hari2 laa main hihi


@pantai cherating. angin kuat


siu siu siu~~ skang aku duk pakai tudung chiffon 2 layer jek. dah x minat tudung lain dah. lycra ke cotton ke x minat dah. 3 layer ada kerongsang pun x minat. minat 2 layer jek. tengah mengumpul stok hihi


jalan2 cari makan di Kemaman. jalan2 juga di Teluk Cempedak.


dan akhirnya...

pengsan. hehe malam2 haris tido nyenyak sangat akibat penat , hihi


oklah tu je entry ni. last sekali nak letak gambar cendol Kak K. kak K ni selalu bawak cendol ke ofis. slurppp sedapppp sangatttt

5 comments on "Cherating, Jun 2012"

BrightEye on July 31, 2012 at 4:04 PM said...

Assalamulaikum..

hi dd.. BE br plan nak g cherating dgn hubby next yr..nmpk menarik tmpt tu..

dd, motif letak gmbr cendol di bulan puasa ni mau kasi kecur liur BE ni..haha

ameris on July 31, 2012 at 5:17 PM said...

bestnya dd.
akak kena tunggu bby besar skit baru leh gi jenjalan. penat skit nk handle 2 org skrg..

Queen on August 1, 2012 at 1:09 PM said...

Allah..yang cendol tu..terus lupe tadi nak komen apa bab cherating..ahhahah

dd dudu on August 2, 2012 at 8:52 AM said...

{be}

kecur kan air liur. sedap tauuu

{ameris}
hehe paham2. dd yg baru ada sorang pun dah kocoh2, hehe

{queen}
motip terus lupe? haha

Zana Adieyza on August 2, 2012 at 9:36 AM said...

seronoknya cuti2 dengan family & kawan2.. zana x pernah sampai cherating tau! hihihi..

cendol tu buat zana tutup mata dengan tangan.. takut tergoda! hahaha

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez