dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Monday, July 30, 2012

sayu



hari ni rasa sayu sangat.. hati, otak dan jantung sume2 lah asyik teringat kat haris je.. xtau nape... tapi bile tingat bukan rasa gembira tetapi rasa sayu, nape ye..

entah lahhh simptom hari isnin kot.. setiap kali isnin pun macam ni sebab sabtu ahad kite dah sentiasa bersama2, tibe2 hari isnin bg orang lain jaga pulak.. haishh..

aku nak sangat bagi yang terbaik pada haris.. tapi xtau laa aku ni ibu yang berjaya jadi ibu yang terbaik x.. cume yg aku tau aku terlalu menyayangi haris, sampaikan rasa belum beli baju jalan untuk haris beraya pun aku rasa sayu.. ahuk2..

skang ni setiap hari hantar haris ke taska haris mesti menanges xmo berpisah ngan mama/papa dia.. masa cikgu amik haris dukung, mesti haris pusing balik nak peluk mak die balik tapi terlerai jugakkk.. sedihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh


gambar desktop pc ku. sayunyee umur 2 bulan da bg org lain jaga~




5 comments on "sayu"

ameris on July 30, 2012 at 12:10 PM said...

sabar la dd ibu2 lain pn camtu gak.
sapa tak sayang anak...
lebih2 lg yg bekerja antr anak taska, kepala tu dok pikir anak je kot apa2 jd kan... maklum la byk sgt cerita yg kita dgr sejak kebelakangan nie.
minggu ni gi sopping dg haris beli bj raya ok.

Mr n Mrs Zaidi on July 30, 2012 at 12:31 PM said...

BETUL TU..ASAL HARI ISNIN JER MESTI BAYANGAN MUKA ANAK DEPAN MATA JER...TERINGAT SENYUMAN DIA, TANGIS DIA..MYBE SBB 2 HARI DUK DGN KITA KAN.. APE2 PUN SEMOGA KITA JADI IBU YG TERBAIK UNTUK ANAK2 KITA..INSYAALLAH..

SY PUN BELI BJU RAYA LG FOR MY DOTTER..HUHUUHU... JOM SIS DD THIS WEEK KITA GI SHOPPING..

:::BAJU HARIS SME LA DGN MY DOTTER..HIHI..CUTE..::

~Leyyatasha~ on July 30, 2012 at 3:14 PM said...

bukan setakat hari isnin, tiap2 hari pon sayu nk tgglkan anak kat umah neneknye.kite sbg ibu kne la byk bersabar kan..

ja_on_seven on July 30, 2012 at 4:07 PM said...

nak nangis jugak bole?

dd dudu on July 31, 2012 at 3:58 PM said...

{ameris}

baju size haris slalu abes klu kat on9, hehehehe saba aje lahh


{mr n mrs zaidi}
baju tu mmg ramai org ada, sbb slalu jadi giftset hik2

{leyyatasha}
sob sob sayu kan


{ja}
ja jgn nanges. sayu jek huhu

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez