dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Friday, July 20, 2012

satu perjalanan



sewaktu korang membaca entry ni, aku, abang, kuku, haris, ma dan ayah dalam perjalanan ke terengganu. mungkin dah sampai.

aku EL hari ni.

kepada kawan2 blog ku, masih kah korang ingat entry Pertemuan di Bulan Ramadhan?

entry tu pasal aku berjumpa ngan ayah kandung setelah 26tahun xpenah berjumpa., tapi aku mencari ayah kandungku sebab nak jadikan wali nikah.

selepas aku nikah, aku pun dah x cerita apa2 pasal abah di blog ni kan. aku pun sebenarnye x berjumpa dengan abah dah selepas aku nikah pada 2 tahun lepas.

sampailaaa aku mendapat khabar berita yang abah sedang menderita sakit kanser pankreas dan minggu lepas anak2 abah kerap menelefon abang suruh abang dan aku balik sebab abah dah tenat, tak bole bangun.

dan kelmarin mereka telefon abang lagi beritahu abah dah nazak. mereka mohon kami balik segera supaya abah dapat 'pergi' dengan tenang jika dah sampai waktunya.


dan inilah dia - satu perjalanan aku dan abang ke terengganu demi menunaikan kewajipan sebagai anak kandung.

Doakan perjalanan kami selamat pergi dan balik, dan selamat menjalani ibadah berpuasa di bulan Ramadhan kepada semua :)

Assalammualaikum.

Generasi ketiga. tetibe muka haris inteprem ;p 

6 comments on "satu perjalanan"

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P on July 20, 2012 at 9:42 AM said...

selamat pergi dan balik ye sis,,
tabah ye.

Madam Amie on July 20, 2012 at 12:53 PM said...

Semoga selamat semuanya DD.. apapun, dialah abah kandung.. ziarahi lah dia sebelum tiba masanya..:)

Queen on July 20, 2012 at 4:01 PM said...

Semoga perjalanan pergi dan balik selamat..

Semoga semuanya selamat dan baik2 aja..
dilancarkansegala urusan..dipermudahkan

amin

ameris on July 21, 2012 at 5:48 AM said...

semoga dimudahkn segalanya

dd dudu on July 23, 2012 at 8:20 AM said...

terima kasih pada ucapan2 kalian.

abah dah dimasukkan ke hospital, balik, keadaan dah stabil siket. hari tu dtg melawat abah, abah bole cakap2 :)

Anonymous said...

alhamdullilah. dah beransur baik ek?? skt kanser yg sama dgn bonda norbibi abdullah,pengetua mrsm kita dulu..
doakan la yg terbaik untuk abah dd,berbakti selagi dia masih ada..
-husna-

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez