dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, April 30, 2013

Hurt



sedih sungguh hati ini apabila terasa ditipu.
Aku bersyukur aku dan abang dibesarkan oleh ma ayah dengan penuh kasih sayang, menjadi seorang yang senang mengasihani orang lain, sebab ma ayah seorang yang baik hati. tapi jika baik hati ni dibalas dengan taik.. apa yang aku boleh katakan lagi :(

luahan hati ini telah diencrypt. nak baca kena ada password.




ok dah. jom kita teruskan hidup kita dengan ceria2 ok. apa yang berlaku x memberi kesan pada aku pun. setakat sedih 1 hari apa lah sangat. yang tu biar mereka jawab dengan Allah nanti. mereka pun bukannya ada apa2 hubungan dengan aku pownnnn.... ini semua poyo. yang penting aku ada keluarga yang sangat menyenangkan aku, aku happy dan bersyukur. itu je yang aku nak hee heee.


serius selepas luahkan perasaan dalan encrypted text rasa bes giler.... dah x sedih dah :D

yahoooooooo. kawan2 jangan mara haaaaa 

heeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

3 comments on "Hurt"

hana halim on May 7, 2013 at 10:15 AM said...

nak password..

Ciare Baha on May 7, 2013 at 10:29 AM said...

Bertabah la dd...

Anonymous said...

alaaaaaaaaa x acii........hehee....apa2pun akak paham...tak semua benda kita leh luah bg org tau..cukup sekadar kita meluahkan :)

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez