dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan Haris Safeyullah,permataku, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Tuesday, May 28, 2013

persahabatan yang tidak difahami

0 comments
baru-baru ini aku pergi ke kenduri kawan sekolahku. kat sana jumpe laa ramai kawan2 sekolah balik. seronok sangat. salah sorang tu adalah sahabat baik ku.. mmg besfren lah. tapi sampai skg aku xdapat jumpe jawapan tentang sesuatu. memang perkara tu dari dulu bermain2 di fikiranku, selagi aku xjumpe jawapan selagi tu aku akan teringat balik. la ni dah jumpe balik dia, lagilaa perkara tu dok bermain2 difikiranku xkesahla dalam kereta ke, tengah mandi ke tengah nak tido ke, sampai laa aku decide nak buat entry luahan hati ni.


tapi luahan ni aku nak encrypt aci x. mintak maaf tau. aku cume nak melupakan perkara ni je sebab tu aku rasa aku perlu luah kat sini tapi dengan cara selamat orang lain x baca. giteww. sebab entry sebelum ni yang tajuk 'hurt', lepas aku luah aku dah kurang marah. sangat terapi ok luah tapi encrypt hew hew.


Show encrypted text


There is hidden text here
 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez