dari seorang gadis biasa.. kini ku sudah berkeluarga.. mempunyai seorang suami-kuku yang sentiasa berada disisi.. dan anak2 Haris Safeyullah dan Hana Humaira,permata kami, anugerah dari Allah s.w.t yang menyinari hidup kami berdua setiap hari.. :)

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 16, 2013

.......




tadi ofisku dikejutkan dengan berita ibu kepada kawan ofisku dah meninggal dunia..



Innalillahiwainnailaihirojiun

sedihlaa..

dapat berita masa kawanku tengah miting pula tu..

rasanya hampir setiap hari kitorang follow updates tentang mak kawan kitorang ni selepas mak die kemalangan bulan lepas..

dalam tempoh tu byk sangat operation yang mak die kene lalui, ada yang dirancang dan ada yg emergency.. terpaksa duduk di ICU, dan selama tu keluarga kawan kitorang ni kene pindah negeri duduk umah sedara, adik tukar sekolah, sebab xnak amik risiko tukar hospital.. (mereka asal johor tp masa kemalangan tu kat melaka)

bila dapat berita ni.. jadi sedih sangat sebab kitorg tahu kawan kitorang berharap sangat mak die kembali sembuh.. dan aku juga berharap sangat mak kawanku ini kembali sembuh seperti dulu..

bila baca dialog2 antara kawanku ngan mak kat blog, rapuh juga hati aku bile baca pesanan2 mak kawanku ini :'( aku tahu kawanku harap sangat mak die kembali seperti dulu.


Allah lebih menyanyanyi mak kawanku ini.
kepada uya, klu uya baca coretan ni, dd nak cakap dd harap sangat uya akan kuat dan tabah untuk lalui semua ni. dd tau berat mata memandang, berat lagi bahu uya memikul. Semoga arwah ditempatkan di tempat orang2 yang Beriman.


Dari DIA Kita datang, kepada DIA juga kita kembali.
Alfatihah.


note : rindu kat ma. rasa nak balik jumpa ma mlm ni juga :( kite syg ma :(

1 comments on "......."

Diana on January 18, 2013 at 4:21 PM said...

Ya Allah...
Perkara sama yang saya dah lalui 4 bulan lepas..kehilangan emak yang terrrrsayang..

Dari-Nya kita datang, Kepada-Nya kita kembali..

Al-Fatihah untuk arwah emak kawan dd dan emak saya juga..

Hargailah selagi ada emak..
Bila dah tiada..kerinduan tiada penghujungnya... :-(

 

Our Secret Garden Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez